Store4 je jednostavna i pregledna cloud poslovna aplikacija za izrada ponuda i računa.

Image Alt

FAQ

Evo odgovora na neka od najčešćih pitanja koja čujemo od naših cijenjenih kupaca.

1. TREBAM LI OSTAVITI PODAKTE KREDITNE KARTICE ZA VRIJEME TRAJANJA BESPLATNOG RAZDOBLJA?

Ne, nisu potrebni podaci kreditne kartice za besplatno razdoblje, samo se morate registrirati. Ukoliko ste zainteresirani možete se u bilo kojem trenutku pretplatiti na bilo koji plan.

2. KAKO IZABRATI PLAN?

Koji će te plan izabrati ovisi o tome u kojoj je fazi vaša tvrtka I za što točno trebate Store4. Naš stručni time vam tu može pomoći -javite nam se [email protected] i zatražite pristup demo verziji.

3. DA LI JE POTREBNA INSTALACIJA I KOJI OPERATIVNI SUSTAVI SU PODRŽANI?

Store4 je cloud aplikacija I može se koristiti odmah po kupovini licence. Instalacija nije potrebna, a jedino što morate imati je internetski preglednik.

4. KOJI INTERNETSKI PREGLEDNICI SU PODRŽANI?

Bitno je samo da imate moderni internetski preglednik. Aplikaciju smo testirali na većini preglednika, ali najbolje radi na Google Chrome, Firefox, Safari i Microsoft Edge. Ne preporučujemo Internet explorer.

5. DA LI APLIKACIJA RADI NA MOBILNI UREĐAJIMA?

Store4 je responzivna aplikacija i radi na svim mobilni uređajima (uključujući iOS i Android). Ipak, za najbolje performanse preporučujemo tablete i/ili moderne mobitele s visokom rezolucijom.

6. DA LI JE HOSTING I BACKUP PODATAKA UKLJUČEN U CIJENU?

Hosting i dnevni backup podataka su uključeni u cijenu neovisno o broju licenci.

7. DA LI JE MOGUĆE APLIKACIJU POSTAVITI NA VLASTITI SERVER I SMANJUJE LI TO TROŠKOVE?

Naravno, ta opcija je moguća samo uz enterprise licencu.  Cijena se formira na osnovu broja licenci i moguće je aplikaciju postaviti na bilo koji server, ali tada backup podataka nije uključen u cijenu.

8. DA LI JE MOGUĆE ZAMIJENITI LICENCE?

U slučaju povećanja broja zaposlenika ili rasta poslovanja preporučujemo prelazak na enterprise paket.

9. MOŽETE LI MI POMOĆI?

Naravno! Samo pošaljite email na [email protected] i netko iz korisničke podrške će vam se javiti.